Szellemek  
 
 
Kiegészítő 
Hogyan jön létre? 
Hogyan gyógyítható? 
Jellemző dolgok  
 
 
Alapjáték 
Halál  
Ha megvan az egyetem kieg,akkor a Feltámaszt-Ó-Mata segítségével 
* Másik élő Simeket tud megijeszteni miközben azt okozza, hogy a szükségeik drámaian leessenek és ráadásul származik az áldozattal, aki belehal a rémületbe.  
* El tud különíteni tárgyakat, mint a játékmackók, asztalok stb. 
* Csodálkoznak és lebegnek a telek körül.  
* Átjárnak a falakon és a tárgyakon.  
 
 
 
 
Alien - UFO 
 
 
Kiegészítő  
Hogyan jön létre? 
Hogyan gyógyítható?  
Jellemző dolgok  
 
 
Alapjáték 
N/A  
(születnek egy ufo-tól és egy embertől)  
Sehogy  
Zöld a bőrszínük és nagy fekete szemeik vannak. 
 
 
 
 
Zombi 
 
 
Kiegészítő  
Hogyan jön létre? 
Hogyan gyógyítható?  
Jellemző dolgok  
 
 
Egyetem  
Feltámaszthatunk egy simet a Felmtámaszt-Ó-Mata segítségével.De csak akkor lesz zombi,ha kevés pénzt adsz a kaszásnak! 
Sehogy 
Kékes a bőrszínük, rothadó a húsuk és a fejeik oldalra konyulnak.  
* Tántorognak mikor sétálnak.  
* Állandóan sóhajtó hangokat csinálnak.  
* Legtöbbször az agyra gondolnak.  
* Nem lehet gyerekük.  
* Nem halnak meg idős korukban.  
 
 
 
 
Vampír  
 
 
Kiegészítő  
Hogyan jön létre? 
Hogyan gyógyítható?  
Jellemző dolgok  
 
 
Éjszakák  
Megharapja egy másik vámpír 
Használni kell a Vamprocillin-D italt. 
* Tud repülni (átváltozva denevérré) vagy átcserkésznek egyik helyről a másikra.  
* Nincs tükörképük.  
* Az indítékaik napfényben fognak lemenni és ráadásul bele tudnak halni. Ezért nappal egy koporsóban kell aludnia .  
* Képes megharapni/átváltoztatni egy másik simet, akinek jó kapcsolatuk van.  
* A vámpírok a társadalmi opcióval másik Simeket tudnak irritálni 'bleh!'  
* Nem halnak meg idős korukban.  
 
 
 
 
Servo  
 
 
Kiegészítő  
Hogyan jön létre? 
Hogyan gyógyítható?  
Jellemző dolgok  
 
 
Megnyitottunk - Vár az üzlet! 
El kell készíteni. 
Sehogy  
* Arra lettek programozva, hogy takarítsanak, főzzenek, kertészkedjenek, stb.  
* Különleges flört-felhívja a dallamot.  
* Újratöltődnek a napon, vagy az ágyban.  
* Eltörhet és újraindulhat.  
* Ha érintkezik a vízzel és a gőzzel, akkor szikrák fognak kirepülni belőle és az indítékok le fognak esni. * Nem tudnak meghalni, ha idősek.  
 
 
 
 
Vérfarkas  
 
 
Kiegészítő  
Hogyan jön létre? 
Hogyan gyógyítható?  
Jellemző dolgok  
 
 
Házi kedvenc  
Megharapja a simet a 'falkavezér' farkas.  
Parancsban, hogy megharapják, a Simed követelménye legalább egy 60 napi kapcsolat.  
Használd a Lycanthropic-B italt, ami $60-ba kerül háziállatengedelmességedzőből 
vagy a cigány házasságközvetítőtől.  
* Púposak és ütögetnek, amikor sétálnak.  
* Farkasokat tud beidézni.  
* Van egy üvöltési önkölcsönhatása, ami azt okozza, hogy minden másik Sim hólyagszüksége leessen és felébredjen,a Sim. 
* Gyorsabban nevelik, tanítják a másik farkast.  
* Az éhség szükségük fél és energia által esik le végére maximum odakint.  
* Idősödnek és lehet gyerekük.  
* Megtámadják a betörőket és mindíg nyernek. 
 
 
 
 
 
 
növény sim 
 
 
Kiegészítő  
Hogyan jön létre?  
Hogyan gyógyítható?  
Jellemző dolgok  
 
 
Évszakok  
Ha túl sok féregírtót használsz kertészkedés közben.  
Haszáld a plantophic-C italt, melyet a Kertész Klubból vagy a cigány javasasszontól tudsz megvásárolni.  
* Csak három életkoruk van: Tipegő, Felnőtt és Idős.  
* Szükségük van: Napfény, Őntözés és Szeretet.  
* Az utódok a szüleikként ugyanazokat a személyiséget és készségeket kapják és kapnak egy aranykertészjelvényt, amikor felnőttkort érnek el.  
* Bocsásd ki a Boldogság Spóráit, egy jó hangulatban van, és a Növény Sim szükségletei felmennek.  |